incognito Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Skrivet 13 Januari 2004 "Jag fattar inte att man kan spela sånt! Tänk om det händer på riktigt." Citera
Kakanrott Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Skrivet 13 Januari 2004 "Jag fattar inte att man kan spela sånt! Tänk om det händer på riktigt." Hehe så himla bra du är Kenga fattar skämtet :P Citera
DoshNak Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 plattfrom spel är väl lätt spel lr nåt i den stilen? Citera
Dark Ifrit Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 Roll spelen som FF spelen är BÄST!!!!!!!! Citera
Backspace Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 Är plattforms spel sånt som Pokemon spelen till GameBoy är? Citera
DeeDee Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 euhmm? Plattforms-spel är spel som Spyro the dragon. Crash .. Rayman 3 Hoodlum Havoc och dom sakerna. barn spel alltså Man samlar oftas mynt och andra godsaker som hjälper spelaren Man hoppar och tar saker det kommer aldrig blod, Fienderna försvinner i tomma intet det är P-spel Citera
pollenallergi Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 Är plattforms spel sånt som Pokemon spelen till GameBoy är? Nej, pkmn är rollspel.. Citera
incognito Skrivet 14 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Januari 2004 Plattformspel är spel typ som Mario. Citera
Gäst 0011 Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 Det va ett inlägg som hette varför just skjut spel bara för att man spelar skjut spel så tar man inte precis en kniv och går ut och skriker:jag har spelat GTA så nu ska ni dö mohahaha så jag fattar va du menar Tänk ifall det va Bowser som kom till dej haahahahha Citera
pollenallergi Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 Det va ett inlägg som hette varför just skjut spel Hahahah mm riktigt larvit Citera
DeeDee Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 Onödigt att folk skapar topicar sen har dom bara 1rad att skriva. Om man skapar en topic ska den ju va på några rader. Plattformsspel kan vara roliga iaf crash. Har haft kul med honom. Men inte nu när företaget som gör honom har slutat använda honom, så har något sunkit spel företag honom som marknads ikon blää. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.