jolo Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 iaf ett av årets bästa strategi spel. :gitarr: Ja, just d jag menade. Ska försöka skaffa det till helgen! Det blir nog riktigt coolt i multiplayer.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 det blir det defenitivt länge sedan jag köpte ett spel detta blir nog det första på några år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jolo Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag slog till o köpte EaW! Är otroligt nöjd hittills, har spelat en galactic conquest som rebellerna och efter en lååång tid presat tillbaka imperiet till coruscan t där kejsaren nu sitter o trycker med en flotta. Ska bara lägga in nådastöten! Rymdstriderna och galactic-läget är bäst men markstriderna är oxå kul som variation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 :gitarr: joo jag har det med men rymdstriderna är bäst läcker grafik gör det inte sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jolo Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) :gitarr: joo jag har det med men rymdstriderna är bäst läcker grafik gör det inte sämre. Grafiken är verkligen över förväntan, cinematic camera är super i rymstriderna och när man tex zoomar in under en markstrid så blir d assnyggt. Kampanjerna äger annars tycker jag. De är verkligen bra! :) Redigerat 24 Februari 2006 av jolo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 kan man bygga dödsstjärnan???skapar fantastiska möjligheter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizztler92 Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 [email protected] Jo, det är rätt så grymt, undrar om det blir ett expansion på det osså...aa demon är ruggit kort, men ändå roligt. Det kommer att ta ett tag att spela slut på det....Såg hur många planeter som det fanns.. Vann en planet på typ 30min..Så det kommer nog att bli ett ganska bra spel.. :) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 jag tror spelet kommer bli bra men inte lika bra som slaget om midgård 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 slaget om midgård har haft sin storhets tid nu är det star wars tur. och ja det går att bygga dödsstjärnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) behöver man ha bra data för att kunna spela det? kan nån svara jättesnabbt för ja ska in till en spelbutik idag och ska kanske köpa det Redigerat 27 Februari 2006 av the_dark_yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) Då kan man ju förstöra alla planeter ju... :ph34r: Redigerat 27 Februari 2006 av Tyranitar_pupitar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 ja har köpt spelet nu, ska installera det lite senare ikväll :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.