Gäst viktor_2004 Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 lol som om jag skulle köpa en account... och whip söår as lågt utan det och man kan inte träna str me whip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 (redigerat) Hahahahahahahaha viktor blir aegd! Händer inte allt för ofta! ;) Men det där var faktiskt kul! =) PS: "Som om jag skulle köpa EN account." <-- "ett" account. Men ja kan tala om för er alla att viktor inte köpt sitt account. Men ibland skryter du lite mycket om det. :P :evil: :visslar: DS Redigerat 29 Augusti 2005 av Joe Cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Mjoo han skryter med sitt köpta account lols -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Hmm nu fattar jag inte mycket har viktor köpt hans acount eller inte ? Radivax sa ju "köpta" va han ironisk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Såklart inte man skryter inte om att man har ett bättre account -.- man är bara glad han skryter alltså köpt det .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 MEN STFU RAVIDAX BARA FÖR DU INTE HAR KÖRT RS I 5ÅR SÅ BEHÖVER DU INTE VARA AVISS OCH FATTA ATTNÅN ÄR BÄÄTRE ÄN DIG!!!! JAG SKA f*n BSA DIG PÅ KRIGET IMORN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megaman_x95 Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 möjligen med viktor kan skryta lite ibland :rolleyes: MEN HAN HAR INTE KÖPT SITT ACCOUNT IFALL MAN SKRYTER MED DET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Såklart inte man skryter inte om att man har ett bättre account -.- man är bara glad han skryter alltså köpt det .. AHHHHHHHH N00B VARNIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TA SKYDD!!!! TELEPORTERA ER TILL YANILLE!!! DRA IN I LEGENDS GUILD!!!!! AHHHH EN NOOOOOB!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megaman_x95 Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 lol du har så rätt.noobigt attt vara avis :lol: ger runor så alla kan tela iväg ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Du stavade mitt namn fel om det var jag :| Och jag är faktist combat 29 :P Och jag vet var man kan skaffa flour Grain+Hopper+Operate Controls+Pot=Flour Powah hmm vem e noob igentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megaman_x95 Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 lol vet du hur man mjölkar med eller :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Låst p.g.a allmänt spam och onödigt bråk. Två st medlemmar som absoult inte kommer nämnas vid namn varnade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg