neXo Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Jag har en Motorola E398 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Simpsons, Det beror på hur många månaders abonemmang. Ja, det sa jag ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 men asså det e ju onödigt noch ha mobil då man e liten vissa e ju 15-16 år men man borde köpa mobil som typ14-15 åring alla ska ju ha kamera det e ju billigare och köpa en vanlig digikamera då ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Har en Sony Ericsson k750i den e egentligen lite för bra för mig men den går ändå Mem:Va?!?!?!HAr du ingen mobil jag tycker du verkar vara den typen som har en skitbra mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Jag hade en nokia 3510i innan . Nu har jag en Motorola V980 :) Den e bra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Jag har en SonyEricson T230 med en kamera man sätter på under... Den suger, och det har kommit damm under skärmen och man kan inte öppna och göra rent, skit mobil Enda positiva är att jag kan läsa nyheter på den :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.