Mikael Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Du skrev "Han är väl lika förvirrad som alla andra amerikanare och bara ute efter makt eller uppmärksammhet eller något sådant." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Ni har väl hört att han ska åka till Sverige nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Men hälften av USA suger, Så är det så bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 (redigerat) Asså egentligen, vem bryr sig om kungen slutar? Hala Sverige skulle säkert jubla! Redigerat 30 Augusti 2005 av Dark Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 E han helt jä*la störd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 oh he is RETARDED!!!!! jag hatar den pastorn!! på hemsidan godhatessweden.com så står det_''the king looks stupid and the prince and princesses looks slutty and gay''-fred phelps tack för mig.... :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 (host)störd(host) Jag menar pastorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 (redigerat) Och HAN ska prata om att VI är dumma mot homosexuela. Han får för all del komma och protestera med sina fula skyltar och se hur mycket vi bryr oss på en skala från ett till 10. Ska han protestera utan att bli gripen får han stå ute i skogen och skrika så ingen märker honom. Jag kan hålla med om att sverige kanske är lite hårt mot homos men han verkar ju helt twistad. Redigerat 1 September 2005 av Foxyrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Han bara sitter på sin stol med massa vindruvor >_>. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 vilket jäkla weirdo asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Och HAN ska prata om att VI är dumma mot homosexuela. När har han sagt att vi är dumma mot homosexuella? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamoto Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 eeerrrmm den där gubben e lite mongoe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.