LuddE Skrivet 5 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Jag har fått en Puch Montana i jättebra skick(Iaf på utsidan) , nu ska jag bara få den att fungera och trimma den lite.. Att mecka är ju det roligaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Jag har fått en Puch Montana i jättebra skick(Iaf på utsidan) , nu ska jag bara få den att fungera och trimma den lite.. Att mecka är ju det roligaste Precis det jag menar. Man lär sig mycket mer om hur en Moped och Motorcykel fungerar om man skulle få problem med den. Najs. Hur fort går den, eller har du kunnat få igång den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 jag tycker att de nya mopederna är snygga... jag håller med :medieval: :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 men själv håller jag mig till 90 talet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Typ en sånn här har bror min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Varför ha en sån när man kan köpa en DT50 och sen trimma den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Vilket skönhet suppermario... Är den trimmad den där då? Den ser väldigt omhändertagen ut också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 ja, den ser snällt körd ut :D är det din brors på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Varför ha en sån när man kan köpa en DT50 och sen trimma den? o sen åka fast :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 man får ju köra ifrån de som jagar en :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 inte om dom går på en bake från det gjorde dom i vår skola. men en kille stack körde in på en tomt och sen in i skogen snuten märkte inget. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Det är inte min brorsas men ska se om jag kan fixa ett kort på den Han har inte trimmat dem än men ska nog kanske göra det den går i 55km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.