hyldran0 Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 hej jag behöver hjälp med det första kamara upp draget det där när man blir hans assistent jag vet inte hur man gör men hittar ingen tjej som skriver kärleks brev :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Den ända tjejen som skriver kärleksbrev är den rika snubbens barn.... Men man måste ha en färgkamera... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 26 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 hur får man den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Man får den när man klarat spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danie/50cent Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 tjejen som skriver kärleks brev fins i huset med alla vasarna.alltså den rike manens dotter har jag för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 5 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 dåligt att man måste klara spelet :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deku Tree Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Ha! Man måste inte klara spelet. Och han som skriver kärlekens brev är han med röda hängslen! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deku Tree Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 (redigerat) Man ska hitta forest firefly i forest haven när man har gjort alla uppdragen han ger,sen ska man ge flugan till Lenzo och poff får man deluxe picto box :medieval: Redigerat 17 December 2005 av Deku Tree Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Var är forset fire fly? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deku Tree Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 I Forest haven har jag sagt :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 I Forest haven har jag sagt :meddum: Jaja jag har letat överalt men var i forest haven? Har träfat några små tjejer på windfal island som prata om den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 i skogen, omkring det stora trädet typ...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg