LiQuiDe Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 asså jag har redan köpt x-box ni kan låsa den nu ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
La_Luga Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Play Station suger! för att spara måste man köpa till ett minne. :angry: och det räcker inte så länge! :blink: X-Box har inbyggt :D (vet inte hur mycket, me det är mycket!), bättre grafik och spel! :evil: alltså, Play Station SUGER!!!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sith Lord Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Najsit:) SÅKLART du ska köpa det :)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 30 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 asså läser ingen vad jag har skrivit jag har redan köpt x-box för typ 2 månade sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Meeen du spara pengar till Xbox360 :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebish Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 behöver hjälp med need for speed underground2. jag har typ klarat halva spelet. och nu finns det inga race å köra. HJÄLP!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg