Gäst Moonwall Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 som sagt vill min lillasyrra ha fusk till dog's life. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 som sagt vill min lillasyrra ha fusk till dog's life. Du kanske borde söka först? whatever. www.GameWinners.com :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Är dog's life kul?? Har alltid undrat vad man gör! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 man är en hund och gör såna saker som en hund gör..det är iallafall vad jag har hört.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Pinkar på staket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jack_White Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Pinkar på staket? ' Nja de kan man la gö, men man e en hund som heter Jake o man ska rädda hunden han i kär i som heter Diasy, så ska man typ, vara i massa olika städer för att utmana andra hundar för att få ben så man kommer vidare, så ska man typ, göra lite saker för människor o då måste man bli den hunden som finns i stan... OCH! det finns inga direkta fusk på spelet, men jag vet lite tips;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Intressant ... Är det på PS2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jack_White Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Intressant ... Är det på PS2? Japp, men om du gillar kopmplicerade spel och gillar att slåss o sånt. så e de la inte de bästa spelet, även om jag gör det så är jag iof tjej;) Det är inte specielt komplicerat, man ska samla dofter o typ, göra lite saker.. vill du ha lite mer info om det är de ju bara säja vilka frågor du vill ha besvarade=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adve Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Är du en snygg tjej då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg