The Moose Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Nu är det så här att jag tror nästan detta är en bugg.När man ska ta sig ur spökhuset och hitta alla tre nycklar,där kör jag fast. Jag har tagit två nycklar.Och uppe på brädorna i The Grinder Room så är den sista nyckeln.Jag tar den och jag läser i en gamespot conker guide att det ska öppnas en dörr man kan gå igenom samtidigt man bär på nyckeln.Jag hittade den dörren och den är stängd?Jag har ingenstans att gå tillbaka,jag kan inte gå tillbaka för jag kan inte hoppa med nyckeln i armarna samtidigt.Det enda sättet jag kan komma någonstans är att gå ner,alltså gå ner från plankorna,jag förlorar liv och dels så har jag inte nyckeln i armarna längre. Är det så på era spel också? Finns det någon lösning,snälla skriv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 (redigerat) Är det ingen som kan hjälpa mig? Konstigt problem eller hur. Redigerat 28 Augusti 2005 av The Moose Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Detta kanske ses som spam,men jag behöver verkligen hjälp!?annars diskutera allmänt om conker live and reloaded. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg