bambocha Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 varför jorde dom inte så fable till x box live spel jag tror det skulle vara mycket roligare då och att många fler skulle köpt det då ??? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Ja det skulle nog ha blivit väldigt bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 vad skulle d evara för handling....förliten värld för onlibe å alla skulle vara lika mäktiga med platemail sånt ...då skulle de behöva jobba ett halvår extra om man skulla kunna ha de till live Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
den store Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 jag tror samma som the jedi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Fable är inte byggd för att spela online, det är byggt för att små personer ska hitta hemma och häcka, och själv forma det livet som dom inte kan i en fantasivärld, men visst vill jag oxå ha nåt rollspel till Live! Men inte Fable just. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Fable är inte byggd för att spela online, det är byggt för att små personer ska hitta hemma och häcka, och själv forma det livet som dom inte kan i en fantasivärld, men visst vill jag oxå ha nåt rollspel till Live! Men inte Fable just. Ja. Det skulle nog bli väldigt kompliserat om Fable skulle blivit ett Live spel. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Snyggt svar Mellanmjölk... hehe :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 3 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 ok där fick jag svaret jag sökte tack tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 fable är som inte gjort för live Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg