bambocha Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Skrivet 27 Augusti 2005 varför jorde dom inte så fable till x box live spel jag tror det skulle vara mycket roligare då och att många fler skulle köpt det då ??? <_<
the jedi Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Skrivet 27 Augusti 2005 Ja det skulle nog ha blivit väldigt bra!
lövet_91 Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Skrivet 29 Augusti 2005 vad skulle d evara för handling....förliten värld för onlibe å alla skulle vara lika mäktiga med platemail sånt ...då skulle de behöva jobba ett halvår extra om man skulla kunna ha de till live
Slasktratt Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Skrivet 29 Augusti 2005 Fable är inte byggd för att spela online, det är byggt för att små personer ska hitta hemma och häcka, och själv forma det livet som dom inte kan i en fantasivärld, men visst vill jag oxå ha nåt rollspel till Live! Men inte Fable just.
the jedi Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Skrivet 30 Augusti 2005 Fable är inte byggd för att spela online, det är byggt för att små personer ska hitta hemma och häcka, och själv forma det livet som dom inte kan i en fantasivärld, men visst vill jag oxå ha nåt rollspel till Live! Men inte Fable just. Ja. Det skulle nog bli väldigt kompliserat om Fable skulle blivit ett Live spel. ;)
bambocha Skrivet 3 September 2005 Författare Rapport Skrivet 3 September 2005 ok där fick jag svaret jag sökte tack tack
Rekommendera inlägg