Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Jag har en Emulator på datorn med Pokemon-spelen jag spelar för det mesta Crystal...och just nu behöver jag hlälp med det.. ja denna gång blev det flera frågor :/\!

Jag har kommit till det GYM:et där man får Attaken FLY... men när man möter Gymledaren är det stenar framför som jag inte kan ta bort!

(1). Vad heter Attaken till FLY te.x "04 Rollout"

1. Jag undrar vilken pokémon som kan flytta/ta bort stenarna,

2. Vart får man tag i Pokemon:en?

ja har pokemon:en "Graveler" i Level.31 men jag vet inte om man kan ta bort stenen med den pokemon:en... jag har försökt att hitta "Machop"[Machoke] och på kartan står det att den finns i grottan "MT. MORTAR" men jag hittar den inte =´(

Ja här har jag en fråga till:

Hur får jag tag i Pickachu???

Så Hur ska jag Göra??

ja tar den hjälp ja får =)

jag e inte så bra på Nintendo men jag e mycket bättre på XBOX och Datorer =)

Redigerat av fillekille91
Skrivet

det är ett hm och du kan lära den tuill hur många pokemons som hällst  :angry: <_<

det vet ja men hur får jag tag i den?? ska jag träna min pokemon tills ja får den eller hur ska jag göra för att få attcken Strengh????? ja måste ha den för att komma vidare i mitt spel

Skrivet (redigerat)

Du får det av en kille på en resturang eller bar i Olivine City, Pikachu får du köpa för mynt i Celadon City och Rock smash (attacken som förstör stenar) får du av killen som står till höger om Sudowoodo.

Redigerat av jay
Skrivet

Du ska gå till staden med steal-gymet och prata med han i 'baren' ''sjömannen''så hm04 som gör att du kan flytta stora stenar :ph34r: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 4 veckor senare...
Skrivet

Det här handlar inte om ämmnet direkt jag undrar bara hur man kan få De tre legendariska hundarna?! SNälla nåhon hjälp mig!!! har grubblat över det I 2 månader börjar bli irriterander snälla HJÄÄÄLP!

Skrivet

Det här handlar inte om ämmnet direkt jag undrar bara hur man kan få De tre legendariska hundarna?! SNälla nåhon hjälp mig!!! har grubblat över det I 2 månader börjar bli irriterander snälla HJÄÄÄLP!

för det första: leta upp ett forum som handlar om Entei, Raikou och Suicine...för det andra:har du skrämt iväg dem från Burned Tower i Ecruteak city? har du inte gjort det måste du göra det...och då måste du hoppa ner i det mittersta hålet på första våningen och gå upp för trappan så springer de iväg...har du gjort det så måste du leta överallt, för de byter plats nästan jämt! men gå till ett forum som handlar om dem om du vill ha mer hjälp, istället för att fråga i andra forum!!! <_<

Skrivet

Som jag minns det så går man fram till en senar i spelet (man får välja mellan Entie,Suicune Och Raikou)och prata med den så möter man hunde sen kan man fånga den med hjälp av Master Boll. När man möter Suicune i Tin Tower då ska man inte fånga honom va? Men tack för hjälpen :)

• Skapa ny...