fillekille91 Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Skrivet 27 Augusti 2005 (redigerat) Jag har en Emulator på datorn med Pokemon-spelen jag spelar för det mesta Crystal...och just nu behöver jag hlälp med det.. ja denna gång blev det flera frågor :/\! Jag har kommit till det GYM:et där man får Attaken FLY... men när man möter Gymledaren är det stenar framför som jag inte kan ta bort! (1). Vad heter Attaken till FLY te.x "04 Rollout" 1. Jag undrar vilken pokémon som kan flytta/ta bort stenarna, 2. Vart får man tag i Pokemon:en? ja har pokemon:en "Graveler" i Level.31 men jag vet inte om man kan ta bort stenen med den pokemon:en... jag har försökt att hitta "Machop"[Machoke] och på kartan står det att den finns i grottan "MT. MORTAR" men jag hittar den inte =´( Ja här har jag en fråga till: Hur får jag tag i Pickachu??? Så Hur ska jag Göra?? ja tar den hjälp ja får =) jag e inte så bra på Nintendo men jag e mycket bättre på XBOX och Datorer =) Redigerat 27 Augusti 2005 av fillekille91
Dark Elite Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Skrivet 28 Augusti 2005 1: Den heter HM 02. 2: Ens Pokémon måste kunna HM 04 Strenght. 3: Din Graveler kan lära sig den attacken.
fillekille91 Skrivet 28 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 28 Augusti 2005 Okii =) Men kommer min "Graveler" lära sig den själv eller måste jag köpa den någonstans ??
Boffaroffe Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Skrivet 28 Augusti 2005 (redigerat) det är ett hm och du kan lära den tuill hur många pokemons som hällst :angry: <_< Redigerat 28 Augusti 2005 av Ragnarök
Chihuahua Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Skrivet 28 Augusti 2005 (redigerat) -- ändrat, fått förklaring av användaren. Tråd öppen igen. -- Redigerat 29 Augusti 2005 av Chihuahua
fillekille91 Skrivet 29 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 29 Augusti 2005 det är ett hm och du kan lära den tuill hur många pokemons som hällst :angry: <_< det vet ja men hur får jag tag i den?? ska jag träna min pokemon tills ja får den eller hur ska jag göra för att få attcken Strengh????? ja måste ha den för att komma vidare i mitt spel
jay Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Skrivet 29 Augusti 2005 (redigerat) Du får det av en kille på en resturang eller bar i Olivine City, Pikachu får du köpa för mynt i Celadon City och Rock smash (attacken som förstör stenar) får du av killen som står till höger om Sudowoodo. Redigerat 29 Augusti 2005 av jay
Xats Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Skrivet 31 Augusti 2005 Du ska gå till staden med steal-gymet och prata med han i 'baren' ''sjömannen''så hm04 som gör att du kan flytta stora stenar :ph34r: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fillekille91 Skrivet 31 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 31 Augusti 2005 hmm...jag har förstått det redan...av "jay"
Joe Zombie Skrivet 27 September 2005 Rapport Skrivet 27 September 2005 Det här handlar inte om ämmnet direkt jag undrar bara hur man kan få De tre legendariska hundarna?! SNälla nåhon hjälp mig!!! har grubblat över det I 2 månader börjar bli irriterander snälla HJÄÄÄLP!
Potter_diggaren Skrivet 27 September 2005 Rapport Skrivet 27 September 2005 Det här handlar inte om ämmnet direkt jag undrar bara hur man kan få De tre legendariska hundarna?! SNälla nåhon hjälp mig!!! har grubblat över det I 2 månader börjar bli irriterander snälla HJÄÄÄLP! för det första: leta upp ett forum som handlar om Entei, Raikou och Suicine...för det andra:har du skrämt iväg dem från Burned Tower i Ecruteak city? har du inte gjort det måste du göra det...och då måste du hoppa ner i det mittersta hålet på första våningen och gå upp för trappan så springer de iväg...har du gjort det så måste du leta överallt, för de byter plats nästan jämt! men gå till ett forum som handlar om dem om du vill ha mer hjälp, istället för att fråga i andra forum!!! <_<
Joe Zombie Skrivet 27 September 2005 Rapport Skrivet 27 September 2005 Det här handlar inte om ämmnet direkt jag undrar bara hur man kan få De tre legendariska hundarna?! SNälla nåhon hjälp mig!!! har grubblat över det I 2 månader börjar bli irriterander snälla HJÄÄÄLP! Som jag minns det så går man fram till en senar i spelet (man får välja mellan Entie,Suicune Och Raikou)och prata med den så möter man hunde sen kan man fånga den med hjälp av Master Boll. När man möter Suicune i Tin Tower då ska man inte fånga honom va? Men tack för hjälpen :)
Rekommendera inlägg