Gäst Anta Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Ja, Och nu har också sidan blivit lite snabbare! Det verkar som Admin skaffat webbhotel! Titta längst ner det står fortfarande webcoms ab Ja, Det är det som är så konstigt! Admin måste ha glömt att ändra att han inte har ett webbhotel just nu! :? ja men då kan det väll vara så här då kostar det inget fö honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Men vi skulle inte kunna skriva här om de inte hade ett webbhotel. För om de inte har något webbhotel så kan sidan inte ligga uppe på nätet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Men vi skulle inte kunna skriva här om de inte hade ett webbhotel. För om de inte har något webbhotel så kan sidan inte ligga uppe på nätet! Det var så jag också trodde men någon påstod att jag hade fel för om man inte behövde webbhotel till att göra så att sidan är uppe så skulle inte det vara till så stor nytta! :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Men shit det håller inte utan ett webbhotel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst X-Star Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Han kan ha ett gratis hotell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Sidan ligger på tillfällig server nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst X-Star Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Ok, då fattar jag. Men när kommer den upp på den riktiga servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Inom 2 veckor typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Nu står det WEB8K eller är det också WEBCOWS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Vad är det som har förändrats egentligen? Det enda jag har sett är det där med man/kvinna. Färgerna på det alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.