fillekille91 Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Skrivet 28 Augusti 2005 (redigerat) Ja den andre Tråden blev låst bara för att vi pratade om Nedladdning men såsom ja vet har ja inte sett det:/ så ja gjorde en ny! Ja här har jag en fråga till: Hur får jag tag i Pickachu??? Och hur får ja tag i Attacken som försör/flyttar stenar??? ja tar den hjälp ja får =) jag e inte så bra på Nintendo men jag e mycket bättre på XBOX och Datorer =) Redigerat 28 Augusti 2005 av fillekille91
Darkness Skrivet 26 September 2005 Rapport Skrivet 26 September 2005 Ja den andre Tråden blev låst bara för att vi pratade om Nedladdning men såsom ja vet har ja inte sett det:/ så ja gjorde en ny! Ja här har jag en fråga till: Hur får jag tag i Pickachu??? Och hur får ja tag i Attacken som försör/flyttar stenar??? ja tar den hjälp ja får =) jag e inte så bra på Nintendo men jag e mycket bättre på XBOX och Datorer =) du kan fånga pikachu mellan pallet town och viridian city ;)
Potter_diggaren Skrivet 26 September 2005 Rapport Skrivet 26 September 2005 (redigerat) Ja den andre Tråden blev låst bara för att vi pratade om Nedladdning men såsom ja vet har ja inte sett det:/ så ja gjorde en ny! Ja här har jag en fråga till: Hur får jag tag i Pickachu??? Och hur får ja tag i Attacken som försör/flyttar stenar??? ja tar den hjälp ja får =) jag e inte så bra på Nintendo men jag e mycket bättre på XBOX och Datorer =) vet inte vilka stenar du menar, men Strength (flyttar släta stenar) får du av en man i ett hus i Olivne city, och Rock smash (förstör stenar med sprickor) får du av mannen nästan bredvid stället där du fångade/tog kål på Sudowoodo (får den endast när du fångat eller tagit kål på Sudowoodo) Redigerat 26 September 2005 av mj070
Rekommendera inlägg