Mackeyi Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Kom och diskutera om spelet här. (The Sims 2) Vad tycker ni om spelet? Jag tycker att det är ett rätt så roligt spel med mycket bra grafik. Det är ett mycket väl gjort spel dessutom. Det tycker iallafall jag. Vad tycker ni???? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M!k@ Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Kom och diskutera om spelet här. (The Sims 2) Vad tycker ni om spelet? Jag tycker att det är ett rätt så roligt spel med mycket bra grafik. Det är ett mycket väl gjort spel dessutom. Det tycker iallafall jag. Vad tycker ni???? B) ´ Har bara kört PS2. Det är bra, men jag tycker att det är jobbit att behöva laga egen mat hela tiden. Om man lagar på "standard-ingredienserna" blir man ju inte mätt. Men annars är det jättebra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Det är bra i början men efter 1-2 veckor tröttnar man på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 det är sämst jag tröttnade på direkten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Jag tycker att det är ett väldigt bra och genom tänkt spel. Vet någon hur man skaffar "humle" bär det som har 40 i hunger? Hur mycket har ni i löner och vad jobbar ni som? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Jag tycker det är ganska bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Jag tycker att det är ett väldigt bra och genom tänkt spel. Vet någon hur man skaffar "humle" bär det som har 40 i hunger? Hur mycket har ni i löner och vad jobbar ni som? 940 militär nivå 10 krigs strategi hjälpare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg