Gäst Pcplayer Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Skrivet 28 Augusti 2005 måste man betala 100 spänn i måna om man ska ha world of world craft
diablofire Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Skrivet 28 Augusti 2005 Mm men de blir ju billigare om du köper 6 månader i rad ( om du kör med paykort )
Gäst Tour Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Skrivet 31 Augusti 2005 du kan köra på private servers då e det gratis :P
Worldofwarcraft Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Skrivet 31 Augusti 2005 du kan köra på private servers då e det gratis :P hur gör man en private server? :gitarr:
Gäst Tour Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Skrivet 31 Augusti 2005 ja man hyr en server och sen gör man en account creation page i html och läger ut på nätet jag kör på privat server dom är bra och det viktigaste dom är gratis :cool: Här kommer en länk till en privat server :evil: Privat Server länk :evil: (om det är reklam för något fuska så ursäkta mig då) :(
yoZhi Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Skrivet 31 Augusti 2005 jag tror nog att dom e olagliga, men jag vet ej...
Gäst Beldur Skrivet 1 September 2005 Rapport Skrivet 1 September 2005 Dem är olagliga och tyvärr så måste nog tråden låsas... Det blir ju såhär och det e mkt OT ockcså han frågade inte om en privat server. Han frågade om det kostar 100kr mån att köra! Och det gör det.
Worldofwarcraft Skrivet 1 September 2005 Rapport Skrivet 1 September 2005 ja man hyr en server och sen gör man en account creation page i html och läger ut på nätet jag kör på privat server dom är bra och det viktigaste dom är gratis :cool: Här kommer en länk till en privat server :evil: Privat Server länk :evil: (om det är reklam för något fuska så ursäkta mig då) :( hey du! har sidan men de står play on this server så klickade ja där sen, blev de error? :unsure:
Escain Skrivet 1 September 2005 Rapport Skrivet 1 September 2005 Privata servers är olagliga så tjopptjopp. Man måste betala för att köra.
Rekommendera inlägg