Slasktratt Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 (redigerat) Nån som kan beatboxa här? Kan ni några feta grooves och har ni några magnefika beats att komma med? För er som inte vet vad det är, så kan man väl säga att det är samma sak som att spela musik utan instrument, man gör allting med munnen, strupen och tungan och lite därtill. Det finns folk som kan låta som 4 instrument, samtidigt, medan jag själv mest ägnar mig åt att ha techno och ibland hiphop beats, och försöker låta som Prodigy - Fast med bara munnen. Jag kan inte sjunga och låta som en trumma samtidigt ännu.. men det kommer ;) Lägg upp om ni kan..... Jag ska komma med nåt sen om det är nån som kan ;) www.mouthgrooves.com Redigerat 28 Augusti 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 jo,jag tycker det är rätt skoj. Gjorde det en hel del ett tag men jag är ingen vidare bra. Kan bara några enkla trummljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Hyfsat bra på att kompa med bas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Jag kan låta som en snare! ^^ Det låter faktiskt väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Beatbox? Nja, är precis ingen naturbegåvning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Idag fick jag våldsamma applåder då jag och min kollega beatboxade Pingu Theme. =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 *applåderar lite åt mems otroliga talager* kollega= NesseN ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.