Zamon Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 vart finns flygskolan.? nån som vet??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Den finns i öknen mellan San Fierro och Las Venturras ungefär vid en militär-anlägning! :cool: :lol: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magi man Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 det e en kod tror jag???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MythBusterGTA Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 vart finns flygskolan.? nån som vet??? Efter ett visst uppdrag kommer du få lära dig flyga på flygskolan. är på Zeros uppdrag på San Fierro eller så är det på nåt annat på Las Venturas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jack-the-ripper Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 det är ett uppdrag då man ska köpa flyg skolan =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 det e en kod tror jag???? vadå kod?? de ju för sjutton en bit av spelet, man den ligger typ högst upp på kartan i mitten ungefär, ovanför området som det står ''no fly zone'' på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 det e en kod tror jag???? Stället där flygskolan är heter Verdont Meadows. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
david957 Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Den finns vid en militär-bas i ökenen men man måste komma dit sen ska man köpa flygplatsen sen får man göra flyg-skola :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gebart Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 vart finns flygskolan.? nån som vet??? du måste klara ett visst antal uppdrag innan du kan göra flygskolan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 alla frågar typ den här frågan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg