Eric_H Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Vet ni något super nytt gameboy advance spel som inte kommit ut än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 29 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Jag undrar bara. Om ni vet så kan ni vara bussiga och skriva det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Pokemon Ermerald? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 30 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Är det ett spel som inte kommit ut? Pokemon emerald har kommit ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Nej, inte i Sverige. Det kommer 21 Oktober. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Nej, inte i Sverige. Det kommer 21 Oktober. Ja. Det gör det. Någon som ska köpa det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 31 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Jag ska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Jag ska. Det verkar tråkigt. Det är ju nästan som Ruby och Sapphire bara att vissa saker ser anorlunda ut och att det finns lite mer pokemon. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_jeppe Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 LITE??????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 LITE??????? Ja LITE! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 2 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Jag ska köpa pokemon emerald. nintendo skulle inte göra ett sådant spel om det var precis som ruby och sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 jo jo men det nya figthing spelet mortal combat shaolin monks! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg