ReZelda Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 En sak till föresten. Du måste ju verkligen vara trög när du söker dig till en "spelmöjlighetstråd" om NDS för att prata om hur dålig du tycker DS är i gemfört med PSP.. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Sen när vart det här en spelmöjlighets-tråd? Han som startade tråden sa att han tyckte att ds:en var så fantastisk, blabla , och då ville jag bara säga,onödigt eller inte, att pspn också är ''fantastisk'' Ja, det är lätt att kalla folk tröga över internet.... PS: Svara EJ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 3 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Nej. det stämmer inte. Jag tyckte det som du sa men sen frågade jag vad ds:en kostade!!! Det är det tråden går ut på!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Och du fick inget svar på vad den kostade? tyckte jag läste hundra sådana, och förresten så är det väl en väldigt onödig tråd? PS: Google is your friend, all smart people use google..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Men herre gud! Skulle man använda google hela tiden så skulle det inte vara några problem. jag frågar här för att jag vill det. Föresten du avgör inte vad som är onödiga trådar. Det gör modratorena. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 juste, du är ju en av de där som bara gör inlägg för att få högre fuska status och rank, förlåt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Ok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReZelda Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Ludd3 "Att verkligen nintendo DS har sådana fantastiska möjligheter" är de första 7 orden skrivna (8 me DS). Vad tror du att Erik vill komma med den här tråden? Tror du att han plötsligt vill att vi ska börja diskutera PSP nu? Att du gillar Sony och inte Nintendo vet vi nu, är det något mer du vill ha sagt? Jag tycker du kan ta och starta en sån här tråd i PSP forumet i stället, rubriken kan ju bli "att verkligen psp har sådana fantastiska möjligheter som,, errh, se på film!? :lol: Snälla du, skäm inte ut dig mer än du redan har gjort, låt oss i frid och fröjd få slippa urlöjliga PSP-fanboy påhopp.. För nu vill vi prata om DS. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Snart sänker de priset till ca 1299.. eller samma pris fast nintendogs ingår.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Ok, ska hålla mig till tråden istället... Ds är verkligen fantastisk, att man kan peta wario i näsan eller chatta med andra människor på 20 meters avstånd, verkligen fantastiskt. Kan knappt vänta tills age of empires, som jag inte ska köpa, kommer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 19 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Varför väntar du på något du inte ska köpa? Fast å andra sidan...det var nog skoj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Nja, när man jämför den med psp så är den egentligen ganska dyr... Psp: Spelmaskin(skit bra grafik)+filmspelare+mp3 spelare+Internet surfande+Små grejer som t.ex ha en personlig bakgrunds bild,emulatorer m.m=2400:- Ds:Spelmaskin(dålig grafik)+touchscreen+meningslös chat=1300:- Bärbar filmspelare: Ca 2300:- Mp3 spelare: Ca 300:- , jahapp Sen handlar det också om kvalitén i spelet :) Nintendo gör spel som man verkligen fastnar för, grafiken är inte alltid den bästa men spelkänslan är underbar. Vem bryr sig om grafik när det finns en sån enorm spelkänsla i ett spel. Se bara på cs 1.6 Världens populäraste online-spel grafiken är kass men spelkänslan är bäst. iofs har inte det med DS att göra men var ett exempel. Samma sak med Zelda:OoT nu är det kass grafik men finns folk som spelar det fortfarande p.g.a av den härliga spelkänslan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg