Hoppa till innehåll

Att Verkligen


Eric_H

Rekommendera inlägg

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Sen när vart det här en spelmöjlighets-tråd?

 

Han som startade tråden sa att han tyckte att ds:en var så fantastisk, blabla , och då ville jag bara säga,onödigt eller inte, att pspn också är ''fantastisk''

 

Ja, det är lätt att kalla folk tröga över internet....

 

 

PS: Svara EJ!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ludd3

"Att verkligen nintendo DS har sådana fantastiska möjligheter" är de första 7 orden skrivna (8 me DS). Vad tror du att Erik vill komma med den här tråden? Tror du att han plötsligt vill att vi ska börja diskutera PSP nu? Att du gillar Sony och inte Nintendo vet vi nu, är det något mer du vill ha sagt?

 

Jag tycker du kan ta och starta en sån här tråd i PSP forumet i stället,

rubriken kan ju bli "att verkligen psp har sådana fantastiska möjligheter som,, errh, se på film!? :lol:

 

Snälla du, skäm inte ut dig mer än du redan har gjort,

låt oss i frid och fröjd få slippa urlöjliga PSP-fanboy påhopp..

 

För nu vill vi prata om DS. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, ska hålla mig till tråden istället...

 

Ds är verkligen fantastisk, att man kan peta wario i näsan eller chatta med andra människor på 20 meters avstånd, verkligen fantastiskt.

 

Kan knappt vänta tills age of empires, som jag inte ska köpa, kommer..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, när man jämför den med psp så är den egentligen ganska dyr...

Psp: Spelmaskin(skit bra grafik)+filmspelare+mp3 spelare+Internet surfande+Små grejer som t.ex ha en personlig bakgrunds bild,emulatorer m.m=2400:-

 

Ds:Spelmaskin(dålig grafik)+touchscreen+meningslös chat=1300:-

 

Bärbar filmspelare: Ca 2300:- Mp3 spelare: Ca 300:- , jahapp

 

Sen handlar det också om kvalitén i spelet :) Nintendo gör spel som man verkligen fastnar för, grafiken är inte alltid den bästa men spelkänslan är underbar. Vem bryr sig om grafik när det finns en sån enorm spelkänsla i ett spel. Se bara på cs 1.6 Världens populäraste online-spel grafiken är kass men spelkänslan är bäst. iofs har inte det med DS att göra men var ett exempel. Samma sak med Zelda:OoT nu är det kass grafik men finns folk som spelar det fortfarande p.g.a av den härliga spelkänslan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...