Hoppa till innehåll

Att Verkligen


Eric_H

Rekommendera inlägg

Nja, när man jämför den med psp så är den egentligen ganska dyr...

Psp: Spelmaskin(skit bra grafik)+filmspelare+mp3 spelare+Internet surfande+Små grejer som t.ex ha en personlig bakgrunds bild,emulatorer m.m=2400:-

 

Ds:Spelmaskin(dålig grafik)+touchscreen+meningslös chat=1300:-

 

Bärbar filmspelare: Ca 2300:- Mp3 spelare: Ca 300:- , jahapp

 

PSP är till för att lyssna på musik, ha bilder, videos och annat.. det är ej en bra spelmaskin och om ni vill snacka om PSP gå till det forumet och skriv där istället för att störa de som njuter av NDS! PSP har seg grafik och spelen är kassa!

 

NDS är bara en spelmaskin och har snabba och coola spel, och spelkänslan PSP saknar. Förresten är NDS:s pris otroligt billigt om man bara vill ha en spelmaskin. DS rockar fett!

Redigerat av ketnet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

Nja, när man jämför den med psp så är den egentligen ganska dyr...

Psp: Spelmaskin(skit bra grafik)+filmspelare+mp3 spelare+Internet surfande+Små grejer som t.ex ha en personlig bakgrunds bild,emulatorer m.m=2400:-

 

Ds:Spelmaskin(dålig grafik)+touchscreen+meningslös chat=1300:-

 

Bärbar filmspelare: Ca 2300:- Mp3 spelare: Ca 300:- , jahapp

 

Jag har hållt och spelat på ett PSP,jag ville släppa taget direkt,spelkänlan var såååå dålig.PSP känns inte som en spelmaskin äns,utan bara en dator som är skitliten.Picthochat är ganska dåligt,ja.Men det är kul ibland om man inte har någon att prata med. :)

Jag bryr mig inte för 5,6,10,60,70 kanske 100 okej,men då vill jag bara bry mig i 5 sekunder 1.000000 kronor om dina kommentarer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...