Gäst Beldur Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Han var i party... ;) Och tråden är inte onödig utan det är alltid lika kul att se bilder på andra WoW chars... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worldofwarcraft Skrivet 1 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Klicka här så kommer du få se på ett stort monster som vi dödade i walling caverns :cool: visa era bilder också =P ja vi var 4 pers me mig tror jag å den var bara lvl 21 elite :gitarr: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Han var i party... ;) Och tråden är inte onödig utan det är alltid lika kul att se bilder på andra WoW chars... Hehe :P länge sen man såg dig. Hur går det ? =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Jaa, det är faktist roligt att se vilka dom andra killarna dödar för bossar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Jag har också tatt han men vår grupp var lite bättre... 1 orc warrior i 35 1 orc warrior i 25 1 undead rouge i 52 och jag Tauren hunter i 30 :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 (redigerat) Han var i party... ;) Och tråden är inte onödig utan det är alltid lika kul att se bilder på andra WoW chars... Hur det går det går väl bra, för det mesta skäller jag ut n00bs i pokemon forumet som säger fel och sånt, jäkligt kul. Och annars så har jag inte fått tebax datan, den e på service hoss acer, startar om hela tiden, vart utan WoW i 1 mån har aldrig haft så tråkigt sen mammas mage.. -.- :D Synd att jag inte tog screenshots när jag och några andra dödade bossen i Gnomeregan och när vi dödade Edwin van Cleef (Bossen i DM) Redigerat 18 September 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Har du någonsin mött Aku'mai i Blackfathom Deeps? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worldofwarcraft Skrivet 22 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 Har du någonsin mött Aku'mai i Blackfathom Deeps? tror inte de .. ja har startat en ny hunter lvl 9 på twilights :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Då har du nåt på storhetsfronten... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 eh lol? det är ju JU KUL [/u] att se hur andra SPELAR!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Han var i party... ;) Och tråden är inte onödig utan det är alltid lika kul att se bilder på andra WoW chars... Ajfan...=) själv har man gjort ett par princessrun utan att mitt endgamenecklace ska droppas :S så kör brorsan på sin rogue, första gången för honom... gissa vad som droppas ? Gemshard heart -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Herregud... Har du ens en hjärna? det är Wow forumet -_< öhh , Du är en väldigt smart person som ser att Det ör WoW Forumet , plus att du suger för du är alliance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg