seham Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Hej! Banan handlar om att går in i ett garage i Willofiled och där man göra om sin bil som man får av mannen. t.ex. byta färg o.s.v. Sen ska man vara med en tävling där ska försöka "hoppa" med bilen med rytmen/musiken. Men det är jättesvårt! Alltid när jag klickar så kommer det antingen Wrong eller Wrong move eller något annat negativt och efter en stund så står det: BAD men röd o fet stil Några tips? Behöver VERKLIGEN hjälp! TACK I FÖRHAND! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Carl Johnson Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 ja hadde o problem me det uppdraget, men jag försökte o försökte o tillslut gick det. det e bara o forsätta o kämpa.lycka till! har inget direkt tips :( p.s e klar med GTA;san andreas nu :) ville bara säg det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seham Skrivet 3 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 jag har provat hur mycket som helst!!! det funkar inte!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 jag klarade det på andra försöket. det är enkelt om man vet kontrollen. jag tror man skulle använda siffrorna bredvid piltangenterna och inte pilarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Det var mycket knäpt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGLO Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Tja! Jag hade också problem med det. Men efter ett tag blev det faktisk bättre. konstnrera dig bara på pilarna och tänk inte på att det kommer bad..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blixt_fusk88 Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Gör det uppdraget flera gånger tills du lärt dig att följa pilarna sen när du övat mycket kommer du kuna klara det på någon minut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg