Hoppa till innehåll

Vad Har Du Lärt Dig I Skolan Idag?


Slasktratt
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 201
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Idag lärde jag mig att hur det var att se hur det var att vara i årskurs 6 i vuxens ögon.

Vi var ganska oseriösa och fåniga på den tiden >.<'

Hade studiedag idag och bestämde mig för att sticka till min gamla klass och träffa dem. (Dock bara lärarna).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att det lönar sig att göra hemarbete hemma och inte i skolan, att jag inte passar med att ha 5 stycken toffsar i håret, och återigen, som alla andra tråkiga onsdagar, att engelskalektioner kan suga rejält hårt.

 

Det där med tofsar känner jag igen, ja. 50 brudar som hoppar på och vill stoppa in de där djävulsredskapen i håret.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

Jupp jupp tro det eller ej, men på engelskan fick vi skriva ordet "with" 20 ggr för att en stavat fel på det ordet :)

 

Allvar ;)

 

Det är ju Designåret 2005...

Lärde mig att man inte ska göra en telefonkatalogsomslag för färgglatt :angry: Får man inte rita hur man vill! Inte får man ens måla färger. Jaja, kosta mycket att trycka färg kan man förstå...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...