fillekille91 Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Vilken pokemon ska man välja för att det ska vara lättast att klara spelet?? Vilken av: Cyndaquil Totodile Chikorita ska man välja??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Jag tycker att du ska ta Totodile...eller gör som du vill :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillekille91 Skrivet 31 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 ja valde Totaodalie förra gången...men ja vet inte vilken som är bäst att börja med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gumonk Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Totodile!den e bäst att ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Näe! Chikorita är best! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 (redigerat) Chikorita är bäst. och du ska fånga Geodude, Pidgey, Gastly, Vulpix och Mareep. Glömde du måste byta Mareep och Vulpix. Redigerat 10 September 2005 av jay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Totodile är lättast att träna. Men Cyndaquil är ganska stark och Chikorita är bra mot de första gymen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bad_Challe Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Totodile är lättast att träna. Men Cyndaquil är ganska stark och Chikorita är bra mot de första gymen. CHIKORITA BRA MOT FÖRSTA GYMET? Det är ju rena självmordet grass är ju svag mot flying! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 alltså...för min egen del skulle jag välja cyndaquil, men gör som du vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Totodile är lättast att träna. Men Cyndaquil är ganska stark och Chikorita är bra mot de första gymen. Du är inte så bra på Svenska?Jag sa 'DE' inte 'DET'. Ta reda på fakta innan du börjar whina loss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 jag tycker Cyndaquil för att han är bra mot dom flesta gym i Johto. altså insektsgymmet, stålgymmet och isgymmet. (kan ha glömt nån) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Geodude är bra mot första, andra, tredje, fjärde, femte, Surge, Blaine och Brock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg