CS_nörd Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 jag har köpt ett psp i usa och jag undrar om jag kan spela svenska spel på det... PSP ÄR GRYMMT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Nej det går det nog inte....för jag köpte ett ps2 i USA och om jag ska köra svenska spel så fungerar det inte men det ganske är anaorlunda på Psp :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Så här funkar det! Du kan spela spel från vilket ställe som helst, japanska, europeiska, amerikanska, ja alla spel. Filmerna är dock i olika regioner och i ett psp från usa kan du bara spela filmer med region 1- altså inte europeiska-. Du kan inte heller köra över IR mellan ett europeiskt och ett amerikanskt! Inte för att skryta men ni kan fråga mej för jag vet det mesta om psp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CS_nörd Skrivet 1 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 TACK!!!1 :P B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Det går inte med varken psone eller ps2 men med psp kan man köra vilka spel som helst (umd spel alltså). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 man kan inte köra japanska spel med en usa psp ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 man kan inte köra japanska spel med en usa psp ;) Varför inte? Japan tillhör samma region (2) som Sverige. Om svenska spel kan spelas så borde även japanska kunna det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 nej nej dem japanska skaparna har betämt att japanska spel som naturo inte ska komma ut till andra länder än japan,om man vill köra alla länders spel så köper man sin psps i japan så är det! -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 visste jag faktiskt inte men det kan nog stämma :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 visste jag faktiskt inte men det kan nog stämma :cool: Kanske rett,tillbaka till emnet ,vi vill ju inte ha en varning mer far att vi hoppar av traden och snackar om nat annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 så sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 så sant Ja ja,jag tror faktikst inte det gar men ej seker. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg