Hoppa till innehåll

Coming Soon


Ratchet

Rekommendera inlägg

Med en sån här grym konsoll som psp (konkurerar ut ds totalt) så kommer ju också grymma spel. Det kommer till exempel ett spel med Daxter från Jak spelen. Det släpps i november och verkar bli väldigt bra. Jag kan även tipsa till såna som inte vet vad de skall köpa för spel, Dynasty warriors är jätte kul och untold legends brotherhood of the blade är också kul!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo verkligen. Man kan även ha bakgrunds bilder och spela musik umdskivor i det om man laddar ner 2.0. man kan ju också lägga upp filmer och sånt på minneskortet från datorn. dock lite komplicerat att göra om man inte har det riktiga programmet för att converta filer till rätt format. (den riktiga kan man ladda ner för typ 10 dollar.)

 

2500-2700 är inte så mycket för en maskin där du kan spela spel, lyssna på mp3, se på film, vara inne på internett etc etc ;)

 

 

 

Ja verkligen. man kan på nåt sett se på flashfilmer och sånt på internett tror ja man ja e inte säker på hur

 

Skapa inte fler inlägg i rad. Ändra ditt inlägg istället. //epaaj

Redigerat av epaaj
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De måste ju tjäna något. Detta är ett ganska okej pris för en sådan konsoll. Xbox 360 Core & PS3 kommer kosta runt 3 000 - 4 000 kr. Detta är mycket skillnad. Men man borde kanske invänta och se om vad som händer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker PSP är coolt ska kanske önska mej det till jul, många bra spel släpps ju. Grafiken är ju oslagbar på en bärbar en DS är långt ifrån samma grafik.

Jag har 2700 kr så jag har råd för ett PSP men orkar inte köpa något för så mycket pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...