nico Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 förmodligen för att vi inte har deltagit i någon auktion mot al-quida. viss finns det soldater i afghanistan men syftet är knappast att störta regimen och tillfångata bin-laden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Om det blir krig i Sverige så blir det nog nere i Skåne först tror jag(f*n,då dör ju jag om jag inte har tur),men allvarligt,va f*n vill dom?Bara för att vi vill försvara vårt land så behöver dom j*vlarna inte mucka med oss.Osama bin Laden,al-jazira,åt skogen med dom.Expressen ljuger bara skulle jag tro,om dom går i attack mot Europa blir det nog ett tredje världskrig.Fast dom förlorar säkert,ett teorristnätverk mot hela Europa är inte lätt. Är detta början av ett tredje världskrig? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Vem vet, om al-qaida eller nått annat muslimskt nätverk krigar me europa, kan vi vara lyckliga att USA hjälper oss, eftersom dom oxå e mot al-qaida. Och tro inte att USA inte skulle hjälpa oss- det skulle dom. det gjorde dom ju på under andra världskriget, när storbritannien blev attackerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Om det blir krig i Sverige så blir det nog nere i Skåne först tror jag(f*n,då dör ju jag om jag inte har tur),men allvarligt,va f*n vill dom?Bara för att vi vill försvara vårt land så behöver dom j*vlarna inte mucka med oss.Osama bin Laden,al-jazira,åt skogen med dom.Expressen ljuger bara skulle jag tro,om dom går i attack mot Europa blir det nog ett tredje världskrig.Fast dom förlorar säkert,ett teorristnätverk mot hela Europa är inte lätt. Är detta början av ett tredje världskrig? :blink: Kan bli det är inte omöjligt... Sen har man ju tur att man bor i Sundsvall dårå iaf det blir krig här, har ju inte vart det på jätte länge sverige satsar tyvärr inte mkt på försvaret heller... Och nej ett terroristnätverk mot HELA europa är omöjligt om man inte har mkt soldater/vapen m.m... Och det e klart att vi får hjälp av USA och andra länder, vi är ju allierade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 skulle jag säga vad jag egentligen vill skulle jag blir varnad så jag säger snällare saker. spräng dem innan dem spränger oss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.