pollenallergi Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Jag tror inte att expressen skulle ljuga om nåt sånt här, men däremot har dem nog överdrivit lite ,kanske.. Expressen ljuger om vad som helst, bara det säljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Vem e al-quida eller vad han nu hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 (redigerat) Därför att sverige skickade ut soldater till afganistan. Vi får väl se. Den dagen Sverige blir bombat, den dagen blir det. Dessvärre kan vi ju verkligen inte försvara oss, eftersom vi är låångt efter på krigsstatistiken vad det gäller starka män. Nu har Sverige chansen att lära sig en läxa. Damn, jag har nog spelat för mycket krigsspel på sistone! GameGirl93: http://susning.nu/Al-Qaida , Oj herrejösses. Jag trodde alla visste vad Al-Qaida var, t.o.m folk födda 1993! Redigerat 5 September 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamoto Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 hmm jag är rädd för att sverige också kommer att bli drabbat..fast inom ganska lång tid, usama tror jag inte är så mordisk mot sverige! han har tillräckligt med fiender, det sista han behöver är fler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 hmm jag är rädd för att sverige också kommer att bli drabbat..fast inom ganska lång tid, usama tror jag inte är så mordisk mot sverige! han har tillräckligt med fiender, det sista han behöver är fler.. Tror du verkligen att sverige blir en fiende för honom.Sverige är så pass nedbrytet inom det militära så han kommer inte att tycka att vi är fiender. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamoto Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 (redigerat) han börjar bli desperat och j*vlas med alla han kan för att han vet att det snart e slut med honom Redigerat 8 September 2005 av Yamoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 han börjar bli desperat och j*vlas med alla han kan för att han vet att det snart e slut med honom Om han vbet att det snart är slut med honm så hade han tagit självmord vid det här laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamoto Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 hur vet vi att han inte har det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 hur vet vi att han inte har det då? Ja, hur vet vi att inte Hitler fortfa´rande sitter och trycker i sin bunker? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Verkar som om Fatosh på någe sätt vill skdda Al-Qaida..Jag tycker däremot att Nato ska göra allt de kan för att stoppa dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 (redigerat) Det va som f*n, Nee det måste vara fejk... Men fy på dig! Inte spamma sådär //epaaj Redigerat 18 September 2005 av kalle_anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Så det är därför att vi ska begå döttstraff, Hällre betala pengar så vi kan skydda landet än betala en som dödat nån annan som kunde bli soldat. Dessutom så är det inte fake, Min familj har en kanal som heter al-jazira, Där såg jag på tv nåt sånt. varför skulle de INTE det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.