Burken Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Skit i naturen, sänk bensinpriset så man åtminstonde kan få köra en bit utan att bli ruinerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Jösses, tur att vi sålt vår gamla snipa. Den tycktes drivas på bensin som strömmade igenom motorn och ut igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Skit i naturen, sänk bensinpriset så man åtminstonde kan få köra en bit utan att bli ruinerad. Man ska ju inte skita i naturen! Det är ju något av det bästa som finns! Jag tycker att man ska börja satsa mer på det nya drivmedlet Etanol, det är mycket miljövänligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 det är bra...det snabbar upp en succesiv övergång till förnyelsebara drivmedel... Typ. Man måste f*n hitta ett icke fossilt bränsle som ej skadar ozonskiktet snart alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 det är bra...det snabbar upp en succesiv övergång till förnyelsebara drivmedel... E85 duger väl tillsvidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 bensin duger utmärkt, men om typ tyskland och alla andra cp länder börjar rena sina utsläpp så skulle man inte behöva ha hög bensin skatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 det är bra...det snabbar upp en succesiv övergång till förnyelsebara drivmedel... det finns redan <_< Har ingen hört talas om vätgasbilar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 det är bra...det snabbar upp en succesiv övergång till förnyelsebara drivmedel... Och för att spjälka vätgas krävs energi som kommer från...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 det är bra...det snabbar upp en succesiv övergång till förnyelsebara drivmedel... Bah!!Väte är ett förnyelsebart bränsle. :angry: Hört talas om saltsyra och magnesium kanske?? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 det är det värsta som hänt... bensin borde kosta 5 kronor litern... det är sjuka priser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 För min del är smärtgränsen 20 kr/l. I Sverige borde vi inte gnälla på höga priser när priset i Finland ett stenkast från mig var för ngn dag sedan på nivåer som 1,335 EUR/l (12,482 kr/l). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 För min del är smärtgränsen 20 kr/l. I Sverige borde vi inte gnälla på höga priser när priset i Finland ett stenkast från mig var för ngn dag sedan på nivåer som 1,335 EUR/l (12,482 kr/l). Men det beror på vad de har öfr inkoms i Finland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.