nebbig Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Så varför ökar man inte bara låginblandningen av etanol, SÅ svårt kan det väl inte vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 jag förlorar flera hundra i veckan på bensin... det är inte klokt! därför moderaterna ska vinna så sänks skatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 :kung: Om jag satte bensin priset skulle jag sätta de till 100kr liter detta är för jorden säkerhet! (NEJ TILL BENSIN!!! JA TILL BIO-GAS!!!) Om ni inte vet hur man gör Bio-gas.. VA LITE MER ALERTA PÅ NO LEKTIONERNA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 :kung: Om jag satte bensin priset skulle jag sätta de till 100kr liter detta är för jorden säkerhet! (NEJ TILL BENSIN!!! JA TILL BIO-GAS!!!) Om ni inte vet hur man gör Bio-gas.. VA LITE MER ALERTA PÅ NO LEKTIONERNA!! Då skulle sveige gå under.Höjer du priset så mycket så kommer ingen kunna köra bil. Vet du förresten vad det kostar att köpa en biogasbil?? VAr du lite alert Och kolla igenom forumen och tänk en gång extra innan du svrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 :kung: Om jag satte bensin priset skulle jag sätta de till 100kr liter detta är för jorden säkerhet! (NEJ TILL BENSIN!!! JA TILL BIO-GAS!!!) Om ni inte vet hur man gör Bio-gas.. VA LITE MER ALERTA PÅ NO LEKTIONERNA!! för första gången är jag villig att hålla med lukas, men jag bryr mig inte om jordens säkerhet utan jag vill bara ha billig bensin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Billig bensin kan man ju titta i månen efter numera. Själv tycker jag det kan fortsätta öka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 varför då? ska folk bli ruinerade på bensin? du har uppenbarligen ingen moppe/epa eller annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Uppenbarligen inte, nä. Vad fick dig att dra den slutsatsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 ni verkar ju vilja ha dyr bensin... pengar är ju viktigare än naturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Ja ur den vinkeln vill jag gärna ha dyr bensin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 varför då... gillar du att slösa pengar? varför bryr du dig om naturen.. du kommer förmodligen inte leva när den förstörs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Nävisst kommer jag inte leva då. Och slutar vi bränna bensin hinner ännu fler få leva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.