Guggo Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Jag menar att ALLT dör, ch tillslut finns inte planeten mer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Bra att vi är överens där, men mänskligheten finns nog inte ens kvar om 100 år om ni frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Sa inte du att bara människorna dör, vid jordens undergång? jordens undergång= KAPOFF ! ajöss med planeten.... Där av namnet JORDENS undergågng... Jag tror nog att Människan kommer klara Ett bra tag till Men nu tycker jag att BTT skulle passa bra att säga.... Bensin priserna är alldeles för höga... under 7 kr skulle vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 nja, halv bra, 5 kr vore bra men bäst vore förståss gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 var lite realistisk -.- om bensinen var gratis så skulle vartända olje bolag i hela världen gå i konkurs och man skulle vara tvungen att borra upp det själv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 så du vill inte ha gratis grejer? Har du inte hört detta kända uttryck: "Det är gott när det är gratis" Allt som är gratis är bra OBS! inte sjukvård och sånt man betalar skatt för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Om saker var gratis så skulle de inte kunna tillverkas ! Var tror du att alla företag får de pengarna ifrån som det kostar att producera saker ? Och om allt var gratis så skulle du inte behöva dina kära pengar, och då skulle alla vara lika fattiga, alla skulle ha det lika bra. Och det luktar kommunism lång väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Allt ska inte vara gratis, men ju billigare ju bättre. Men jag tycker fortfarande att vissa ska vara rika och vissa fattiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Men varför köper du då dyra kläder istället för billiga, om billigt är bättre ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 För att det är kvalitet, men jag menar inte allt. Saker jag vill ha billigt är: bensin, skatt, hyra och liknande saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Har jag fattat dig rätt vill du kunna köpa bensin av dålig kvalitet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Nej, jag vill kunna köpa billig bensin, och all bensin har typ samma kvalitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.