Gäst firedragon Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Hej Jag tycker det är dåligt att en recension som innehåller 600 tecken får 50 mynt. Mitt förslag är att om ett test/recension är bra skrivet och innehåller över 2000 tecken, så får man 100 mynt. Och om det är mindre bra, så får man 50 mynt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Det låter ganska bra....Men det spelar ingen roll tycker jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Hallå =Quit= det är vell mycket bättre om man får 100 fuska mynt än bara 50 <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Helst ska ju recensionerna ha lite klass oxå, Kickfoot.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Mina recensioner är oftas i världsklass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoonStar Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Kan man säga att dom är O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Kan man säga att dom är O.o Ja, precis. O förresten så ska man göra recensioner för att de ska hjälpa andra. Inte för att man ska få fm. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.