rickii Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Var finns det billigt Xbox live?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Var finns det billigt Xbox live?? Menar du vilken affär? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
den store Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 köp bägad det är biligast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 3 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 i vilken affär kan jag köpa NYTT Xbox live?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 På webhallen tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 3 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Nej.. det e billigare på onoff.se... där kostar det 496 kr...på webhallen kostar det typ 570kr....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Nej.. det e billigare på onoff.se... där kostar det 496 kr...på webhallen kostar det typ 570kr....... Ja det är bara det att jag nästan alltid handlar på webhallen så jag vet ej priserna i andra affärer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 3 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 ok... jag brukar oxå handla på webhallen... bara för att där e oftast billigast :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Jag tycker det låter ganska onödigt att köpa Xbox Live nu, eftersom Xbox Live Gold kommer så snart, och då finns inte ditt GamerTag kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg