LiQuiDe Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 jag tror han har fattat det nu...LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 jag hört att man inten kan använda en link cable med ds är det sant??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 nja, det finns ju trådlös kontakt men man kan bara spela singleplayer på alla advance spel med en DS det är ett minus dock så finns ju advance fortfarande iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super Jens Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Man kan väl använda "Download and play" funktionen till en del spel, så man bara behöver bara ett mariokart ds spel för att spela multiplayer. Men Ds är 100% bättre än Sp för du kan ju fortfarande köpa Gba spel om du vill det och så kan du ladda upp den med en adapter man får med när du köper den. (Ibland hinner inte jag att ta fram pekpinnen så jag använder nåt finger som pekpinne istället. Och inga repor än så länge!) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Mario kart circuit till advance då behövs ett spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 ja men han menade ds spel då behöver man inte! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 lätt nintendo ds äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da_boy Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 men sen är det ett problem och det är att om du vill spela dom gamla och rätt trista spelen till game boy color så måste du ha advance men annars är ds ett toppenval Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) jag tycker att psp ärkul men tråkiga spel och nintendo ds är bättre så klart och det finns inga skjut spel nästan till psp :o Redigerat 4 Mars 2006 av hack3r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 nää det finns nästan bara bilspel och pusselspel och så är DS mycket billigare det är mycket bättre tycker jag!... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 helt sant tycker ds är det bästa av det bäst ds=1000000000000000000 gånger bättre än psp och gba :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 överdriver som f-n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg