saeviz Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Hej..! Jag undrar om nån vet en svensk sida som man kan hitta svenska Zelda Guider på? Skulle vara väldigt tacksam om nån kunde hjälpa mig med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Gamefaqs.comKan du hitta till domm flest Zelda spelen guider på svenska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saeviz Skrivet 3 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Gamefaqs.comKan du hitta till domm flest Zelda spelen guider på svenska Hur hittar man dom på svenska då? Jag hittar bara Engelska guider. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Om du går till ett Zelda spel som Tex OoT. dra ner en bit ocxh då står det Det står som rubrik över Foreign Language FAQs Sen så står det under FAQ/Walkthrough (Swedish) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Direktlänk: den är till Master Quest versionen men gör det något? det är ungefär lika dant enda skillnaden är att templerna är svårare. http://db.gamefaqs.com/console/gamecube/fi...a_oot_mq_se.txt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 jag vill ha till vatten tempel på orginalet i Oot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 jag fick en guide när jag köpte det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg