Gäst Johan3043 Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 (redigerat) Jag e hc jag e hc,Jag är så glad :D Jag vart hc här om dan :) Min bror (på habbo) heter m-j och det var han som köpte 30habbomynt till mig liksom han e den bästa kompisen man kan ha! ^_^ Om ni ndrar så heter Jag:Salt-Popcorn på habboOch om ni vill börja spela så tryck HÄR!Och jag brukar jämt lysna på rixfm till så om ni vill lysna på det så tryck:((Här))Det var allt hoppas ni spelar habbo och såäg gärna era namn Redigerat 4 September 2005 av epaaj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Skriv då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magi man Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 hej jag heter i habbo mapleman2 add me hheheh :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Jag varken spelar habbo eller lyssnar på rixfm. Det är ena anledning till att jag kommer låsa denna tråd. Den andra är att den känns onödig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg