Gäst Johan3043 Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Hejsan jag indrar hur man gör avatarer på det photoshop jag har jag gör liksom en avatar men sen så blir det för stor för att lägga ut och man moste hämta bilder som är 120/120 och jag kan ej göra dom mindre bara för om jag gör det så ser dom ass suddiga ut så snäla hjälp mig!!!! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 förmodligen är det gif bilder du försöker förminska. då måste du gå in på Image > Mode > RGB color (Bild > Läge > RGB färg) innan du förminskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 sen är det väl viktigt att spara dom i ett filformat som inte tar så mkt plats, tex: gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Vill du ha bilderna mindre, ta Arkiv > Spara för webben eller om du har engelska ta File > Save for web, sen välj jpg, och sen kan du minska filstorleken där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.