allest4 Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 :D jag har prince of persia warrior within,battlefield 2 modern combat och :gitarr: king kong dom har jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 jag har typ: prince of persia:warrior within Time Splitters:future perfect Tony Hawks american wasteland X squad Ring of red Harry potter & fången från azkaban Harry potter & hemlighternas kammare tror att det är dom jag har :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 (redigerat) wow. det e ju typ hela garderoben med spel! jag har inte räknat dom men det e lätt över 200. ( brännda ). och ska man räkna in dom jag lånat så blir det nog ett par hundra till. Men kan ju säga några: hela MGS serien. Hela Splintercell serien. Hela NFS serien. Halva FF serien. ( andra halvan e ju till PS ;) ) Alla soulcalibur spelen Alla medal of honur spelen. och många många fler. Redigerat 30 December 2005 av Juppy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Öhh.... Räknar upp några av mina 54 spel! StarWars battlefront II, SSx on tour, KingdomHearts, nhl 04, nåt fifa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) Jag har: Gta 3 Gta: VC Gta: Sa The getaway The getaway Black monday Sagan om konunges återkomst. Grand turismo 4 The Thing Driv3r Ratchet & Clank 1 Spiderman 1. Redigerat 30 December 2005 av virrs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 gtasa ,battlefront 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 På mit ps2 har jag följande. Grand Theft Auto: San Andreas Grand Theft Auto: Vice City Grand Theft Auto 3 The Getaway The Getaway Black Monday True Crime: Streets Of L.A True Crime: New York City Medal Of Honor Frontline Medal Of Honor.. *nånting*. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Spyro enter the dragonfly 102 dalmatiner puppies rescue (eller nåt sånt) digimon rumble arena digimon rumble arena 2 digimon world 4 digimon world 2004 (eller så var det 2003) Spiderman Skate adventure Shadow the Hedgehog Sly 3 jag har kanske flera :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Gta San Andreas King Kong Need for speed most wanted need for speed undergroun Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Har 52 spel, men här kommer några. Prince of persia (alla 3) Fifa 01,02,03,04,05 och 06. Fifa street king kong burnout devil may cry 1,2,3 m.m. :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam_ds Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Jag har: (Ps2) Need For Speed: Most Wanted NHL 2006 NHL 2005 Fifa 2006 Fifa 2005 Sagan om de två tornen (Xbox) Counter-strike Medal Of Honor Midtown Madness Halo (GameCube) James Bond: everything or Nothing Hobbit Tony hawk: Pro skater 3 X- men( vet inte titeln)¨ Super smash bros melee Ja det var nog alla :cool: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 (redigerat) Jag har ca 60st :P,bara för att nämna några: Dynasty Warriors 2-5 Halo 1-2 Sly 3 WWE:Smackdown vs Raw NHL 2003-2004 Ratchet:Gladiator The Getaway James Bond:Agent under fire,Nightfire Medal Of Honour:Frontline,Rising sun Eyetoy:Play The Simpsons:Hit and run Counter Strike:CZ-Source Underworld:The internal war GTA:3-San Andreas Kill.switch Redigerat 15 Januari 2006 av Impulze^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg