xantanos Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 själv har man då FFX, FFXI, FFX-2, NFS Carbon, NFS most wanted, bond, socon 2 och några till^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93alvbjo Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Okami shox alla 3 rathchet and clank spelen tekken 4 tekken 5 timesplitters 2 DBZ: budokai tenkaichi 2 DBZ: budokai tenkaichi DBZ: budokai 3 DBZ: budokai 2 DBZ: budokai alla jak spelen JakX onimusha 2 the matrix: path of neo enter the matrix max payne 2 eyetoy 2 eyetoy eyetoy 3 madden 2002 singstar: rocks singstar: svenska hits fight night round 2 fight night metal gear solid 2 spider man 2 terminator: redemption lego star wars sega soccer slam james bond: nightfire james bond: everything or nothing golden eye: rouge agent the hulk the incredible hulk: ultimate destruction EOE knockout kings: 2002 U-move supersports TMNT medal of honour:rising sun call of duty: finest hour rise to honour och många många fler.... typ 40 mer.....orkar inte säga resten. alla köpta lagligt i game, :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) Har: SSX3 Narnia:Häxan och lejonet Burnout3: Takedown SSX Tricky 1945 I&II The Simpsons:Hit and run Torino 2006 ____________________________________________________________________ Fyller år om två veckor så jag hoppas att jag får antingen GTA Sa, SSX Ontour och Burnout Revenge. Oj, jag har visst redan skrivit det översta här :rolleyes: Redigerat 4 Mars 2007 av DaWolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 fick mitt ps2 i julas så jag har bara: Buzz! - the big quiz harry potter 4 eye toy play 3 + kamera såklart också har jag lånat: sly 3 - honour among thieves Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg