jack-the-ripper Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 över 700 stycken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CodeName Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 (redigerat) Hmm nu ska vi se här... Need For Speed Hot Pursuit 2 Tony Hawk Pro Skater 4 Kingdom Hearts Final Fantasy X Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty Metal Gear Solid 3 Snake Eater Jak and Daxter The Precursor Legacy Jak II Renegade FIFA 2005 Grand Theft Auto III Grand Theft Auto Vice City(GTAIII och VC ingår i Double Pack) Grand Theft Auto San Andreas The Hobbit(vilket jag aldrig kör) James Bond 007 Nightfire The Sims The Sims Bustin Out och så har jag sålt en del som t.ex Beyond Good and Evil(ångrar mig) och True Crime Streets of LA(ångar mig inte :P ). Redigerat 24 September 2005 av CodeName Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 på min födelsedag köpte jag total club manager 2005 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 (redigerat) Need for speed underground 2 FIFA 2005 The sims Bustin out Eye toy play Harry Potter and the prisoner from azkaban James Bond 007 Nightfire Redigerat 24 September 2005 av Happyhenke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xboxfreak Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 :bah: jag har..... battlefront oddworld burnout 3 :blink: revenge of the sith orkar inte skriva alla spel jag har kolla på mi sida.............. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 :bah: jag har..... battlefront oddworld burnout 3 :blink: revenge of the sith orkar inte skriva alla spel jag har kolla på mi sida.............. :bah: Har du Darth vader jag har honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 jag har: 1: Gran Turismo 3. 2: Gran Turismo 4. 3: Gta San Andreas 4: Kingdom Hearts 5. Need for Speed underground 1 6: Need för Speed underground 2 7: WRC 3 8: Tekken 4 9: Timesplitters 2 10: Timesplitters future perfect.. + typ 20 playstation ett spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 (redigerat) Typ: Burnout 3 Gta:Vc Tekken 4-5 Onimusha 3 FlatOut (Snart "Burnout 4 Revenge" :) ) Har typ 10 ännu, men orka skriva..... Redigerat 26 September 2005 av Nike Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Star Wars Episode III: Revange of the Sith Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Who Is Who Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Imponerande allihop då, själv har jag: Gran Turismo 3 Midnight Club 3 DUB Edition Flatout Star Wars Battlefront Smackdown, Here Comes The PAIN Stuntman Tony Hawks Underground Mercinaries Sagan Om Den Tredje Tidsåldern (The Urbz & Sims Bustin' Out) Ja... det var nog allt :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Här e alla jag har Glömde några spel förra gången: SSX 007Jamesbond nightfire Worms3D(Vet ej hur man gör) Def Jam Vendeta 2Demo Thesims GTA Sa! Need For Speed Undergrounde EDIT:och så har jag Tony Howk Undergrounde. <{POST_SNAPBACK}> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oOlillajagOo Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Jag har på PS2: Harry potter och hemligheternas kammare The sims FFX (äger!) FFX-2 (äger!) Burnout Sagan om ringen Klonoa 2: lunateas veil Kingdom hearts (äger!) World Rally Championship 3 Rayman 3 På Nitendo 64: Zelda, Ocarina of time Donkey kong Diddy kong racing Mario party 2 Mario party 3 På PC: The sims The sims makin' magic The sims Unleashed The sims 2 Theme park inc. + 30 st spel som jag inte orkar räkna upp :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg