Dream Skrivet 4 September 2005 Rapport Skrivet 4 September 2005 jag har sett en klipp på den! det är så coolt. jag undra om nån vet när den kommer ut eller har några screen shot på den? :cool:
epaaj Skrivet 4 September 2005 Rapport Skrivet 4 September 2005 jag har sett en klipp på den! det är så coolt. jag undra om nån vet när den kommer ut eller har några screen shot på den? :cool: Vad jag vet är bara FFVII:AC påväg till PSP. Men det är inget spel utan en film. Den kommer hit, till Europa, i början av nästa år (tror jag). Bilder och mer information hittar du på http://www.gamespot.com/psp/rpg/finalfanta...q=final+fantasy eller http://www.ffuniverse.nu/ff7ac/
Dream Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Skrivet 4 September 2005 jaha var det en film ? men tackar för info :mellow: så det bli ingen spel :unsure:
epaaj Skrivet 4 September 2005 Rapport Skrivet 4 September 2005 Det är inget på gång just nu. Men det kommer nog snart ;)
Dream Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Skrivet 4 September 2005 Men min kusin i japan sa att spelen äger grymt!! han sa också att den har kommit till psps här europa
Ratchet Skrivet 5 September 2005 Rapport Skrivet 5 September 2005 det kommer säkert men har inte hört nåt ännu
Gäst Soffan Skrivet 5 September 2005 Rapport Skrivet 5 September 2005 Eftersom PSP har grymt bra grafik och ett sådant sortiment att man kan dumpa Mp3 och DVD spelare nu. Eftersom denna lilla sak kan spela både och. Jag förväntar mig också att de gamla FF spelen kommer till PSP, så man verkligen kan njuta en tråkig bilfärd till Skåne eller någon annastans. Fungerar även på tåg, flyg och båt. Dock lite dyr... Man får vänta med att köpa den tills man har fått lite kosing att kunna köpa detta.
Ratchet Skrivet 6 September 2005 Rapport Skrivet 6 September 2005 Ja, det är ju billigare än att köpa en bärbar dvd spelare, en mp3 spelare och ett ps2 med påsättbar skärm + att det är mycket händigare. själv lägntar jag till dan då de börjar planera ett R&C spel till psp men nu är ju insominac i full gång med deadlocked så vi får väl se...
Gäst Soffan Skrivet 6 September 2005 Rapport Skrivet 6 September 2005 R&C kommer nog kanske till PSP. Eftersom de inte har en analog stick på PSP så kan det vara svårt att styra spelet? Jag har tyvärr inte spelat spelet så mycket men vad tycker ni själva?
snubben Skrivet 6 September 2005 Rapport Skrivet 6 September 2005 psp ha ju en analog stick... Jag har hart att det kommer ett Psx om typ 4 ar,det kommer vara 3 dimisionelt tror jag(ej seker pa om detta kommer,har hart tallas om det),(vet att det jag precis skrivit inte angar Psp men va kul och bereta. :cool:
Ratchet Skrivet 6 September 2005 Rapport Skrivet 6 September 2005 det finns väl redan en konsoll som heter psx
Rekommendera inlägg