love_game Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 JAG FICK MITT IDAG!!! Gu' vad bra det är!!! Spelar just nu! Har en hund som simpelt nog heter Hund :) Det är en shiba inu. Lite svårt i början men jag kan nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 Sjätte dan kom det på :P :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Ingen mening att importera nu. Det släpps om två veckor ;) För övrigt föredrar jag att kunna spela med folk som köper't i Sverige :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Vad e det för spel??!! <{POST_SNAPBACK}> Öhh om du hade läst lite så skulle du nog förstå att det handlar om ett hundspel. ---------------- Åhh Tilda, vad roligt att du har fått det redan :D Lyllos. Har bara 250kr :unsure: men det e inte säkert att dom går åt till nintendo ds för de e ju de jag först behöver :S Får önska mei en sån i julklapp och sedan vänta till den 11 januari och önska mei nintendogs, iaf något man kan hoppas på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg