LuddE Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Star wars fansen kommer bli missnöjda.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Inte till salu. ingen kommer att få reda på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Haha vi vet det redan Men typ som W_Guy sa skulle nog bli nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Haha vi vet det redan Men typ som W_Guy sa skulle nog bli nått W_Guy I like it a lot Men typ först efter att luke fick reda på att han far va ond så först döda han Leia för hon ville stoppa honom och han solo blir arg och dödar honom efter en lång match Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 kläderna kommer kosta oså ska ni fixa lasersvärden och animeringarna på datorn... o ja komem rinte gö det åt er för en sån här idiotisk ide har jag aldrig hört talas om! HAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Slut anu vara elaka ! Detta verkar ju vara ett jätte bra project ! Jag har redan några skådespelare de kan använda ! Som yoda kan ni använda mitt öronvax ! O som chewibaka kan ni använda ngn hårig farfar ! O som Luke som antagligen blir gammal kan ni använda min Sv lärare ! Jag tror denna film kommer få en massa oscars o så ! *HostHost* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 Och Han Solo kan ju vara min morfar,men det går ju ej,han är ju död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 O komm på att de kan ju ta ngt nygift par som solo o leia ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Ni kommer inte komma långt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 You are all doooooooooooomed............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Men var inte du med på det här projektet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Nene,min morfar som Han Solo var bara ironi,om du inte menar det så va f*n snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.