Gäst Soffan Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Det må likna tjejsnack, men jag går en manlig linje. Enda tjejen i klassen ju. ;) Det är väl något bra? Du får alla killarna för dig själv :P Nej men vilken linje går du? Teknik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Bild 6/10 Jag e int så bra på måla. Svenska: 6/10 Har alltid varit bra på stavat men vissa saker är tråkigt i Svenska. Matte 1/10 Hatar att räkna men jag kan det flesta ändå- Slöjd: 7/10 Syslöjd är bra då får man prata, trä är tråkigt då får man int prata och alla maskiner som får on i huvet av.Dom flesta killarna tycker lika som jag på slöjden. SO: 6/10 hyffsat NO: 6/10 hyffsat Idrott 10/10 bästa ämnet Musik 6/10 Hyffsat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supermario89 Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 är ganska trött på bild, jag hade det 4 gånger i veckan i 7an, 8an och 9an <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 (Rowyn @ 08/09-2005 19:00:12) Det må likna tjejsnack, men jag går en manlig linje. Enda tjejen i klassen ju. ;) Det är väl något bra? Du får alla killarna för dig själv :P Nej men vilken linje går du? Teknik? Det är ju gött, därav ;)-smilyn. :P Nej men, om du ser på de ämnen jag räknat upp så kan du se att jag har mkt datorkurser. IT går jag. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Jo jag såg det... Men syrran har lite Datorkurser men hon går på Samhälle. Men vad najs... Vad får man göra på IT linjen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Alla änmen i genomsnitt: 1 av 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 är ganska trött på bild, jag hade det 4 gånger i veckan i 7an, 8an och 9an <_< Lyx!Jag har bara det 1 gång i veckan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.