pontus Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 alla inevjuver med gabby och filmaren e dom till för not eller kan man få not av dom om man ställer upp på alla intevjuver som dom vill?? eller e dom bara där :?: :?: :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Jag har möt dem två jätte många gånger och jag har inte fått någonting av gabby! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 alla inevjuver med gabby och filmaren e dom till för not eller kan man få not av dom om man ställer upp på alla intevjuver som dom vill?? eller e dom bara där :?: :?: :?: Nej man kan inte få nått. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Man kan inte få nåt men man får 2 små saker och det är en interjuv och träning! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 mne att få en intejuv vad e dt bra för??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 vat inte.men man är ju med på tv sen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 det är bara för att ha kul sedan kan du se det på tv och mixa skivor så kan dina kompisar också se det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Det mesta jag brukar skriva är Abra för det kommer bara fram om man klickar på A hela tiden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag brukar säga den pokemonen som gjorde mest i matchen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag brukar bara klicka på något! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg