saeviz Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Hej. Har kommit till sista bossen Ganon. Jag läste nånstans att när väl Ganon har slagit ner Zelda så ska man uppehålla han ett tag så då vaknar Zelda till liv igen. Men problemet är att hon aldrig vaknar. jag har hållit på och väntat i jag vet inte hur länge, men hon vaknar inte! ska man göra nått speciellt eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Slå han hela tiden tillslut vaknar Zelda upp, om du behöver mer hjälp på ganon kan jag hjälpa dig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
I_love_link Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Hej. Har kommit till sista bossen Ganon. Jag läste nånstans att när väl Ganon har slagit ner Zelda så ska man uppehålla han ett tag så då vaknar Zelda till liv igen. Men problemet är att hon aldrig vaknar. jag har hållit på och väntat i jag vet inte hur länge, men hon vaknar inte! ska man göra nått speciellt eller? Hej nej man ska bara vänta o slå ganon när du ser att det kommer fram ett A så ska du trycka där då komer du slå ganon. När du gjort det några gånger så vaknar zelda o du ska du prata med henne. Och sen ta du from skölden och så sicktar du den på ganon du kommer zelda sjuta en ljus pill och då träffar du gonon sen go fram och slå honom. När det inte går mer så ska du gå o slå honom med svärdetsen klarar du hnom o vinner spelet. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
I_love_link Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Slå han hela tiden tillslut vaknar Zelda upp, om du behöver mer hjälp på ganon kan jag hjälpa dig :) <{POST_SNAPBACK}> [/quote :student: :medieval: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
I_love_link Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Hej. Har kommit till sista bossen Ganon. Jag läste nånstans att när väl Ganon har slagit ner Zelda så ska man uppehålla han ett tag så då vaknar Zelda till liv igen. Men problemet är att hon aldrig vaknar. jag har hållit på och väntat i jag vet inte hur länge, men hon vaknar inte! ska man göra nått speciellt eller? Nej du ska bara slå han med sverdet tills hon vaknar det kan ta lite tid men till slut vaknar hon sen tar du fram sölden och sen skjuter hon ljus pillar som kommer på skölden o sen på ganon när du inte går längre med skölden så börja slå honom med sverdet igen :medieval: sen vinner du :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saeviz Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Hej. Har kommit till sista bossen Ganon. Jag läste nånstans att när väl Ganon har slagit ner Zelda så ska man uppehålla han ett tag så då vaknar Zelda till liv igen. Men problemet är att hon aldrig vaknar. jag har hållit på och väntat i jag vet inte hur länge, men hon vaknar inte! ska man göra nått speciellt eller? Vaddå blinkar det ett grönt "A" uppe i högra kanten, Är det då man ska trycka på "A" eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Hej. Har kommit till sista bossen Ganon. Jag läste nånstans att när väl Ganon har slagit ner Zelda så ska man uppehålla han ett tag så då vaknar Zelda till liv igen. Men problemet är att hon aldrig vaknar. jag har hållit på och väntat i jag vet inte hur länge, men hon vaknar inte! ska man göra nått speciellt eller? Ja då ska du trycka på "A". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg