Hoppa till innehåll

Är Jag Helt Dum Lr?

flooorence

Rekommendera inlägg

Jag har köpt ettan till min dotter o är så kass på att spela så allt är rött.

Hinner inte riktigt med allt som ska..... än!

Har iaf snappat upp lite fusk-koder här men inget funkar.

När jag skriver i nåt så kommer en liten ruta upp där d står - sorry, no such cheat!

Nähä!!!!

SÅ..... hur ska jag göra?

Skulle behöva lite extra stålar eftersom jobb-bilen alltid kommer när jag ligger i badet o inte hinner upp..... har redan förlorat tre jobb. :blink:

Finns d nån vänlig själ som kan förklara för mig????

:huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Har du bara första spelet utan några expansionpacks (typ livin it up, Hot date etc) så är fusket klapaucius. Har du ett tillägg så är fusket rosebud.

Man kan fuska rejält med att skriva klapaucius;!;!;!;!;!;!;!;!1

Ja, precis sådär med ett fel i slutet. Du får då 1000 simdaler för varje ! och det kommer även upp en ruta där det står "no such cheat" eftersom det är ett fel i slutet. Men man får ändå pengarna. Då håller man bara inne enter et tag så är du stenrik på momangen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
Gäst data-typen

man kan lägga ett mynt som håller nere enter tagnenten o gör nåt annat under tiden. pausa spelet (tryck ner P-tagenten) och sätt att gå till jobbet. starta sedan spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Jag har köpt ettan till min dotter o är så kass på att spela så allt är rött.

Hinner inte riktigt med allt som ska..... än!

Har iaf snappat upp lite fusk-koder här men inget funkar.

När jag skriver i nåt så kommer en liten ruta upp där d står - sorry, no such cheat!

Nähä!!!!

SÅ..... hur ska jag göra?

Skulle behöva lite extra stålar eftersom jobb-bilen alltid kommer när jag ligger i badet o inte hinner upp..... har redan förlorat tre jobb.  :blink:

Finns d nån vänlig själ som kan förklara för mig????

:huh:

Köp ingen väckar klocka, utan skicka upp simmarna, ca 4-5h innan bilen kommer. alt. när energi mätaren är fylld. (detta innebär att de får gå och lägga sig tidigare, och dusch tror jag går snabbare än bad) Vill du vara praktisk så fyll köp den bästa sängen och fyll hunger och hygien innan de går och lägger sig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...