Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Det beror på vad du har för spel. om du bara har det första till teh sims .

Men om du har installerat fler till den första så är det rosebud!;! och så fortsätter det. Ju mer !;!;! du gör så ju fler pengar får du om du håller in enter knappe. Om det inte funkar så vet jag inte. Var länge sedan jag spela

Tr space knappen+ctrl+alt+c då tror jag att det kommer upp en ruta att skriva in lösenordet till.

Skrivet

Men om du har installerat fler till den första så är det rosebud!;! och så fortsätter det. Ju mer !;!;! du gör så ju fler pengar får du om du håller in enter knappe. Om det inte funkar så vet jag inte. Var länge sedan jag spela

Tr space knappen+ctrl+alt+c då tror jag att det kommer upp en ruta att skriva in lösenordet till.

Detta frågade jag om i en tråd oxå....

MEn när jag får upp rutan för att sedan skriva i fusket... t ex "rosebud" så kommer det upp en ny ruta där det står... NO SUCH CHEAT!

Är mitt spel extra spärrat lr går det där att ta bort på nåt sätt???

Otroligt irriterande!!!!!

Gäst Pierre.s
Skrivet

Kolla på www.fuska.se!

Skrivet

Hur gör man gör att få pengar ? 1,000.. va ska man skriva in ??  <_<

På Sims 1.. de allra första spelet.. B)

tryck alt shift c

skriv in rosebud

Skrivet (redigerat)

du trycker in ctrl och shift samtidigt du trycker på C sen kommer det fram en ruta skriv rosenbud där så får du 1000 kr!

Redigerat av bilking
  • Skapa ny...